Anders Draghes Gaard

Moderne udstillings- og mødelokaler i Nyborg centrum

Sponsor

 

WiFi i lokalerne



Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/andersdraghesgaard.dk/public_html/templates/adgf/functions.php on line 191
  1. Det forventes at regler og aftaler overholdes så lokalerne til stadighed fremstår rene og

    velholdte og der tages passende hensyn til andre lejere af lokalerne.

    Lejer har i lejeperioden selv ansvaret for de udstillede værker samt personlige ejendele.

  1. Nøgler til lokalerne i Anders Draghes Gård hentes hos Boghandleren, Kongegade 14.

    Tilbagelevering af de lånte nøgler skal ske straks efter brug af lokalerne.

     Efter endt forretningstid og i weekender kan nøglen kastes i vores hvide postkasse i gangen.

     I nøglebundtet er der en nøgle til yderdøren mod Kongegade, en nøgle til bagdøren ud til

     gården og en nøgle til udstillingslokalerne. 

     Der er en nøgle til skab nr. 2. I dette skab står bl.a. projektor, forlængerledning, kamera,

     fotostativ, laser-vaterpas og projektorskammel.

     Desuden er der en nøgle til skab nr. 3, der er til fri afbenyttelse for lejere i lejeperioden.                             

     Lås yderdørene, hvis du forlader lokalerne efter kl. 22 – brug evt. nøgle til venstre for døren ud 

     mod Kongegade og kast den ind gennem brevsprækken efter brug.

     Hvis man kun har lejet lokalerne i dagtimerne - til kl. 17.00, kan der være en anden aktivitet

     i lokalerne fra kl. 17.30.

  1. Til udvendig reklame må kun benyttes
  2. a) vitrineskab i Kongegade
  3. b) aftageligt skilt til vitrineskab (udstillingen er åben)*
  4. c) udstillingsskiltet (A-skilt)*
  5. d) flagstang med flag*
  6. e) beach-flag*

                                           *) tages ind hver aften

     Nøglen til vitrineskab hænger i nøgleskabet i lokalet mod gården.

     A-skiltet står i mellemgangen bag køkkenet, når det ikke er i brug.

     Flaget og beach-flaget ligger i lokalerne, når det ikke er i brug. I Kongegade ud for trappen er   

     der et hul i brolægningen. Heri sættes træklods til beach-flaget.

     Flaget sættes i ringholdere ved hoveddøren.

    

  1. Tobaksrygning er ikke tilladt i de lejede lokaler og i trappeopgangen.

   

  1. Ved ophængning må ikke bruges søm, tape, skruer og lignende, som beskadiger paneler og

     vægge. Kun de installerede ophængningslister må anvendes. Snore og ophæng hænger i garde-

     roben på kontoret og glidere ligger i æsken på bordet.

  1. Ved afslutning af lejemålet ryddes der op i lokalerne, incl. toilettet. Gulvene støvsuges og

     lejernes private genstande fjernes. Tom emballage, flasker og papir samt affald smides i

     container i gården. Husk at rydde op i køkkenet og evt. vaske gulvet.  

     Lys slukkes og radiatorer indstilles på "1" inden lokalerne forlades.

  1. 7. Lejer må benytte 1 gæsteparkeringsplads i gården i lejeperioden – parkeringstilladelse udsendes

    sammen med faktura til lejeren.

  1. Toilet er ved trappeopgangen. Det er aflåst og nøglen hænger i nøgleskabet i lokalet mod gården.

    Ekstra papirhåndklæder er i et skab i køkkenet.

  1. I køkkenet er der vaser, glas, kopper, bestik, tallerkener, fade, skåle, kaffemaskine, elkedel,

    mikroovn samt ekstra affaldssække m.m.

      

10.I mellemgangen ned til kælderen (med adgang fra køkkenet) opbevares 2 stiger, køleskab,

     kogeplader, klapstole, klapborde og højt klapbord til projekter samt A skilt.

     Kurv til vasketøj står på radiatoren. Døren til mellemgangen skal være låst, når du ikke bruger

     lokalerne.

  1. I kælderen er der podier, flere borde og stole.

      Glasmontrerne tilhører Østfyns Kunstforening men kan benyttes efter aftale med

      kunstforeningen.

  1. Kopimaskine/printer må benyttes af alle lejere. Manual til brug af maskinen hænger på

      opslagstavlen på kontoret. Driver til kopimaskinen (CD) ligger i skab nr. 2.

  1. Trådløs Wi-fi forefindes i lokalerne og modem står i vindueskarmen i kontoret og tændes

      sammen med printer. Kode til Wi-Fi står på opslagstavlen

    

  1. Projektor til digital fremvisning står i skab nr. 2. Lærred er ophængt i det store udstillings-

      lokale. Lejer må selv medbringe pc. Højt klapbord til projekter står i mellemgangen.

  1. Over hoveddøren ligger en træklods/stopklods til døren.

      Der er mulighed for at slå en dørklokken til/fra på kontakten til højre for døren.

Du ønskes et godt arrangement.

Hvis du savner noget eller har ideer til forbedringer, bedes du kontakte bestyrelsen.

Bestyrelsen

Januar 2022

    

 

Marts 2024
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Mandag 25 Marts - 17:30 - 22:30
Nyborg Filatelist-Klub

Listen er med forbehold
for fejl og mangler.